Propunerea educativa

insemn pedagogieIn aceasta sectiune veti gasi detalii despre propunerea educativa a grupei de varsta exploratori.

Explicatie acordare insemne de merit

Varianta pdf a materialul postat si fisele celor 6 insemne se poate descarca de aici: Brosura de prezentare Insemne de Merit Insemnele de merit pot fi achizitionate de la Scout Shop AICI. ROLUL LIDERULUI Recunoașterea meritelor de catre lider: Însemnele de merit sunt rodul propriului efort al exploratorului, acestea fiind obținute în urma îndeplinirii unor obiective stabilite

Posted in insemne de merit, Pedagogie | Tagged , , | Leave a comment

Etapa 2 – Invățare – Exersare

Etapa 2 – ÎNVAŢĂ   Odată ajunşi la această etapă, exploratorii sunt implicaţi în proiecte, având astfel ocazia de a învăţa cum se concepe ideea unui proiect, cum se scrie, ce se ia în considerare, cum se stabilesc obiectivele dar şi modul de lucru în echipa proiectului. De asemenea, este important ca, împreună cu patrula, exploratorul

Posted in Pedagogie, Sistemul de progres | Leave a comment

Etapa 3 – Aplicare

Etapa 3 – APLICĂ Dacă etapa anterioară din sistemul de progres se putea rezuma la cuvântul „implicare”, această etapă s-ar rezuma la „aplicare”. Se consideră că până la acest  moment exploratorul a avut ocazia de a lucra la un proiect şi de a învăţa despre cum  decurge. Aceste proiecte se pot axa pe comunitate, aventură  sau

Posted in Pedagogie, Sistemul de progres | Leave a comment

Etapa 4 – Marele proiect

 Etapa 4 – MARELE EVENIMENT Trebuie luat în considerare faptul că această etapă se va suprapune peste clasa  a 12-a, de unde reiese scăderea considerabilă a timpului pe care exploratorul o poate  oferi cercetăşiei, acesta fiind presat de cerinţele sistemului formal. În acest sens, în ultima etapă scade nivelul de implicare în comparaţie cu etapa

Posted in Pedagogie, Sistemul de progres | Leave a comment

Leave a Reply